ساخت سوله در کرمان

کرمان از چنان زیر ساخت صنعتی خوبی برخوردار است و آنقدر فضا برای رشد صنعتی در این منطقه وجود دارد که ساخت سوله در کرمان به یک ضرورت حیاتی تبدیل می شود.

استان کرمان از نظر وسعت بزرگ‌ ترین استان کشور محسوب می‌ شود و در جنوب شرقی ایران قرار دارد و در دو دهه اخیر با توجه ویژه، فاصله زیادی با یکی از مهم‌ ترین مراکز صنعتی تبدیل شده است.

همچنین فروش سوله در کرمان تاثیر بسزایی در توسعه صنعت کشور داشت. چنان که صنایع زیادی در این استان ایجاد شد. حال اگر قصد ساخت سوله در کرمان را دارید مطالعه این مقاله را تا انتها فراموش نکنید.

زیرا در این مقاله نکات زیادی را ذکر کرده ایم که به شما کمک می کند تا بهترین و آسان ترین روش ساخت را عمدتاً برای استفاده خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : برای ساخت سوله در جیرفت کلیک کنید.

ساخت سوله در کرمان

ساخت سوله در کرمان

ساخت سوله در کرمان و شهر های مجاور آن به شدت پیشرفت کرده است و به جرئت میتوان گفت که به روز ترین استان در بحث سوله سازی میباشد.

اکثر سوله هایی که در کرمان و شهر های اطراف این استان مثل شهر بابک ،سیرجان ، رفسنجان و…. ساخته شده است اکثرا به شیوه سوله سبک خرپایی می باشد که این در نوع خود بی نظیر است.

ساخت سوله ارزان در کرمان

ساخت سوله ارزان در کرمان

شرکت کیا صنعت بابکان دارای نمونه کار های بسیار متعدد در استان کرمان می باشد و بهترین پیشنهاد برا انتخاب ساخت سوله ارزان در کرمان است.شما می توانید با مراجعه به قسمت پروژه ها در منوی وب سایت انواع پروژه های موفق کیا سوله را مشاهده نمایید.

برای دریافت مشاوره ی تخصصی ساخت سوله ارزان در کرمان با بهترین متریال می توانید با مشاوران حرفه ای کیا سوله با شماره ی ۰۹۱۳۲۹۰۲۰۵۸ تماس بگیرید.مشاوران ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه ی ساخت ، خرید ، قیمت سوله سازی در کرمان و استان های همجوار می باشند.

ساخت سوله ارزان در کرمان با بهترین قیمت سوله سازی در کوتاه ترین زمان ممکن را با کیا سوله تجربه کنید. گروه متخصصین و مهندسین کیا سوله همواره سعی در این داشته اند که سوله های سفارش داده شده مشتریان را در کم ترین زمان ممکن همراه با کیفیت بالا ارائه دهند.

نمونه کار شرکت کیا سوله در پارک گل گهر سیرجان

سوله چیست؟

پیش از اینکه به صورت تخخصی وارد بحث ساخت سوله در کرمان شویم باید در مورد سوله اطلاعات کاملی داشته باشیم پس در ابتدا به سوال سوله چیست پاسخ خواهیم داد.

سوله سازه ای فلزی با سقف شیب‌ دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می‌شود.از سوله در کارخانه ها، انبارها،  مرغداری، فروشگاه ها، سالن های ورزشی و تعمیرگاه هایی که با قاب هایی با دهانه گشاد نیاز است استفاده می کنند.

تیرها و ستون‌ ها را میتوان از تیرورق به روش منسوخ شده سنتی یا مقاطع HSS و یا ناودانی به روش نوین رول فرمینگ در پروفیل‌ های سوله استفاده کرد.

مشاوره ی رایگان برای ساخت سوله در کرمان

یکی از عواملی که باعث محبوبیت این نوع سازه‌ ها شده است، سرعت اجرای بالا و اقتصادی بودن آن است. در سال‌ های قبل در کشور عزیزمان ایران، برای چنین اهداف صنعتی و تولیدی، سیستم‌ های خرپاسازی بسیار متداول بوده اما هم اکنون سوله‌ سازی به علت مزایای زیادی که دارد، جایگزین آن شده است.

بهتر است بدانیم جهت سوله سازی در کرمان باید شرایط آب و هوایی این استان زیبا را در نظر بگیریم. در ادامه آب و هوا و همچنین شرایط جوی این استان را بیان کرده ایم که شما با توجه به در نظر گرفتن این موارد می توانید تجربه لذت بخش تری در ساخت سوله در کرمان داشته باشید.

مزایای سوله سازی در کرمان

ساخت سوله در کرمان برخی مزایا و فواید مهم را دارد. در زیر به برخی از این مزایای سوله سازی در کرمان اشاره خواهیم کرد :

مزایای ساخت سوله در کرمان

1. هزینه کاهش یافته: یکی از مزایای اصلی سوله سازی در کرمان، کاهش هزینه‌ های ساخت است. در کرمان، هزینه‌ های مربوط به زمین، نیروی کار، مصالح ساختمانی و هزینه‌ های حمل و نقل معمولاً کمتر از شهر های دیگر است. این امر می‌ تواند به صرفه‌ جویی در هزینه‌ های ساخت و ساز منجر شود.

بیشتر بخوانید : برای کسب اطلاعات از سوله سازی در شهر بابک کلیک کنید.

2. دسترسی به منابع محلی: کرمان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، دارای منابع طبیعی غنی است. این منابع شامل مواد معدنی، مصالح ساختمانی و منابع آبی می‌ شوند.ساخت سوله در این منطقه می‌ تواند به شما امکان دسترسی آسان تر و هزینه کمتر برای این منابع را فراهم کند.

3. زمین‌ های وسیع: کرمان دارای زمین‌ های وسیعی است که برای ساخت سوله مناسب هستند. زمین‌ های بزرگ و خالی می‌ توانند فضای کافی برای احداث سوله‌ های بزرگ و بلند را فراهم کنند و امکانات اضافی مانند پارکینگ، حیاط و فضای سبز را به شما ارائه دهند.

4. موقعیت جغرافیایی: کرمان واقع در قلب ایران و در مسیر راه‌ های ارتباطی مهم قرار دارد. این موقعیت می‌ تواند برای تجارت و صادرات شما بسیار مفید باشد. امکان دسترسی به بازار های داخلی و خارجی را سهولت بخشیده و هزینه‌ های حمل و نقل را کاهش می‌ دهد.

ساخت سوله در کرمان

5. امکانات و تسهیلات: کرمان در طول سال دارای آب و هوای معتدلی است. این امر می‌ تواند برای شرایط کاری و تولیدی شما مزیتی باشد. همچنین، در کرمان امکانات و تسهیلات مرتبط با ساخت و توسعه صنعتی وجود دارد که می‌ تواند در فرآیند ساخت سوله‌ در کرمان به شما کمک کند.

6. پتانسیل صنعتی: کرمان یک شهر صنعتی و معدنی است. این شهر دارای کارخانجات و واحد های صنعتی مختلف است که می‌ توانند به عنوان تأمین‌ کننده مصالح و تجهیزات مورد نیاز درساخت سوله‌ ها عمل کنند. این امر می‌ تواند در تأمین مصالح ساختمانی، تجهیزات و نیروی کار مورد نیاز در فرآیند ساخت و عملیات پس از ساخت سودآور باشد.

به طور کلی، سوله سازی در کرمان به دلیل هزینه کمتر، دسترسی آسان به منابع محلی، زمین‌ های وسیع، موقعیت جغرافیایی متمایز، امکانات و تسهیلات موجود و پتانسیل صنعتی قابل توسعه، مزایای قابل توجهی را به شما ارائه می‌دهد.

ساخت سوله در کرمان با در نظر گرفتن شرایط آب و هوا

استان کرمان یکی از استان­ های پهناور و وسیع کشور عزیزمان ایران است و از نظر آمار جمعیتی نیز یکی از ۱۰ استان پرجمعیت ایران می ­باشد. کرمان استانی تاریخی با جاذبه های فرهنگی و کهن فراوان است تا جایی که بسیاری از آثار تاریخی این استان در یونسکو ثبت و جهانی شده است.

اجرای سوله در کرمان

استان کرمان از لحاظ آب وهوایی شهریست کویری که بیشتر مناطق جغرافیایی این استان را دربر گرفته است. همچنین جنوب غربی کرمان دارای ارتفاعاتی بلند و سربه فلک کشیده است، که چهارمین قله مرتفع ایران یعنی کوه شاه در این منطقه واقع شده است.

متوسط بارش سالانه کرمان با تکيه بر يک مطالعه دو دهه اي، کمتر از دو ميليمتر در سال است که به ندرت در ارتفاعات بصورت برف بروز مي کند. با تکيه بر اين نکات اقليم شناختي، توجه به محاسبه بار باد و بار برف مناسب در پروژه احداث سوله را تسهيل مي نمايد و مشخصات کلي براي طراحي سقف سوله را تعيين مي نمايد.

مراحل ساخت سوله در کرمان توسط کیا سوله

سوله سازی و اجرای مراحل آن از مشاوره با کارشناسان مربوطه آغاز می ‌شود. شاید برخی این مرحله را چندان جدی نگرفته و تاثیر آن را در بهبود انجام مراحل کار و انتخاب صحیح نوع سوله دست کم بگیرند.

این درحالی است که انتخاب یک مشاور کارآزموده شما را در انجام بهینه کار و انتخاب نمونه مناسب و کارآمد سوله راهنمایی می ‌کند. همچنین به شما در زمینه انجام کامل و درست مراحل اداری کار برای دریافت مجوز و اقدامات قانونی مشاوره خواهد داد.

پس از این کار می‌ توانید بخش‌ های مختلف پیش رو را به ‌ترتیب اولویت انجام دهید.مهم ترین پارامتر جهت ساخت سوله در کرمان، تعیین هدف جهت ساخت سوله مورد نظر است. شاید برخی از کارفرمایان عزیز دقیقا بدانند هدف آنها از ساخت سوله چیست.

مراحل ساخت سوله در کرمان توسط کیا سوله

ولی برخی دیگر هیچ ایده‌ای ندارند و با جزئیات کار آشنا نیستند. عناصر زیادی وجود دارند که یک سوله را تشکیل می‌دهند، بنابراین مهم است که قبل از شروع کار، دقیقا بدانید به چه چیزی نیاز دارید و چگونه از سوله استفاده خواهید کرد.

شما می توانید با انتخاب شرکت کیا سوله ، علاوه بر دریافت مشاوره ی تخصصی رایگان در ابتدای مسیر ، از داشتن تیمی حرفه ای و کارآزموده در کنار خود در سرتاسر مسیر انتخاب هدف ساخت ، طراحی و اجرای سوله در کرمان بهره مند شوید.

1 – طی نمودن مراحل اداری و قانونی

این مرحله از سوله سازی در کرمان شامل دو بخش امور اداری و بخش ساختمانی است.در بخش نخست لازم است نسبت به دریافت مجوز های مربوطه برای این کار اقدام نمایید. رجوع به مراجع قانونی و طی نمودن روال قانونی کار، نخستین قدمی است که اجرای صحیح کار سوله سازی را برای شما فراهم می‌ کند.پس از دریافت مجوز های قانونی لازم، باید نسبت به تهیه زمین لازم برای این کار اقدام نمایید.

در این مرحله انتخاب زمینی که مشخصات لازم برای انجام سوله سازی را داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است و در نهایت زمین مورد نظر باید از طرف شرکت سازنده سوله مورد تایید قرار بگیرد. لازم به ذکر است شرکت کیا سوله جهت ساخت سوله در کرمان برای مشاوره تمامی مراحل اداری و انتخاب زمین همراه شما خواهد بود و در این زمینه از تخصص چندین ساله خود بهره گیری می کند.

2 – اجرای فونداسیون و مراحل آن

بخش مهمی از ساخت سوله در کرمان و دیگر استان ها، به فونداسیون ‌بندی سازه و آماده سازی بستر های مناسب اجرا مربوط است. در این مرحله، نظارت بر اجرای صحیح فونداسیون متضمن انجام بهینه در سایر مراحل کار نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید : برای کسب اطلاعات از ساخت سوله در سیرجان کلیک کنید.

ساخت سوله در کرمان

3 – ساخت و اجرای سوله

بعد از طی کردن مراحل بالا زمان اجرا و ساخت سوله متناسب بر محاسبات انجام شده می باشد. برای کسب موفقیت در ساخت و نصب یک سوله، لازم است انجام مراحل را به یک مجموعه متخصص و کارآزموده بسپارید .

شرکت کیا سوله واقع در استان کرمان با چندین سال تجربه درخشان و رزومه حرفه ای  با توجه به سوله های ساخته شده در کرمان می تواند سوله مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قسمت اجرایی کند.

تصاویری از ساخت سوله در کرمان توسط شرکت کیا سوله

برای ساخت سوله در کرمان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با ما در تماس باشید : ۰۹۱۳۲۹۰۲۰۵۸

طراحی حرفه ای سوله در کرمان

طراحی سوله و سوله سازی در کرمان معمولا به خاطرنوع آب و هوایی که این شهردارد ، بسیار فرایند دشواری است . از این رو برای سوله سازی در این منطقه نیازمند داشتن مهارت بالا در ساخت سوله و تجربه های موفق در زمینه سوله سازی در کرمان می باشد .

شرکت کیا صنعت بابکان مفتخر به چندین سال تجربه ی موفق در زمینه ی طراحی حرفه ای سوله در کرمان است . بهتر ایت بدانید که برای یک طراحی حرفه ای نکات بسیاری وجود دارد که باید در زمان ساخت سوله به آن ها بسیار دقت شود در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت .

  • دهانه سوله: اندازه مناسب دهانه با توجه به نوع سوله و ویژگی های صنعتی که باید در سوله وجود داشته باشد ، تعیین می شود. میانگین دهانه در اکثر صنایع 20 متر و حداکثر 60 متر است که مقدار اندازه مناسب برای سوله توسط شرکت سوله سازی مشخص می شود.
  • طول سوله: اسکلت سوله از چندین ستون با فاصله 6 تا 9 متر تشکیل شده است. آنچه در نهایت طول سوله را تعیین می کند، ترکیب این ستون ها است .کارشناسان بر این باورند که طول 90 متر برای یک سوله ی استاندارد مناسب است.

طراحی حرفه ای سوله در کرمان

  • ارتفاع سوله: نوع ماشین آلات و کاربری سوله ارتفاع سوله را مشخص می کند که معمولا بین 6 تا 12 متر متغیر است.
  • شیب سوله: به طور کلی یک رابطه معکوس بین شیب سوله و عرض دهانه سوله وجود دارد. این بدان معنی است که هر چه دهانه بازتر باشد، به ناچار شیب سوله کمتر خواهد بود. شیب استاندارد باید حداقل 10 درصد، حداکثر 30 درصد و بهترین رقم شیب معمولاً 15 درصد باشد.

گفتنی است جهت ساخت سوله با کیفیت نیاز است که از مواد اولیه درجه یک استفاده شده باشد. از طرفی تطابق تمامی مشخصات سوله با نیازهای کارفرمایان نشان دهنده حرفه ای بودن سازندگان سوله است که تضمین کننده کیفیت آن نیز می باشد.

به عنوان نکته مهم باید بگوییم که سوله خوب سازه ای است که تمامی ویژگی های آن با مشورت یک کارشناس خبره تعیین شده باشد. سوله های ساخته شده در کرمان توسط شرکت کیا سوله از بهترین متریال مورد نیاز و حتی بهترین رنگ جهت رنگ آمیزی سوله استفاده شده است.

قیمت ساخت سوله در کرمان

قیمت ساخت سوله در کرمان نسبت به برخی از شهر های دیگر مناسب تر است، زیرا در کرمان بار برف نسبت به اغلب شهرهای دیگر کمتر است و برای اخذ مجوز از سازمان نظام مهندسی و ارائه دفترچه محاسبات نیازی نیست که وزن سازه خیلی بالا باشد و اصولا در ساخت سازه در این استان فولاد کمتری در اجرا مصرف می شود.

حال برای اینکه بتوانید یک سوله باکیفیت و با قیمت مناسب در استان کرمان بسازید پیشنهاد میکنیم که با مشاوران شرکت کیا سوله در تماس باشید.جهت مشاوره در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز میتوانید با شماره ۰۹۱۳۲۹۰۲۰۵۸ (مهندس ابراهیمی) تماس بگیرید.

هزینه ساخت سوله در کرمان

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساخت سوله در کرمان

قیمت ساخت سوله در کرمان تحت تأثیر چندین عامل قرار می‌ گیرد. در زیر به برخی از اصلی‌ ترین عوامل تأثیر گذار بر قیمت ساخت سوله در کرمان اشاره خواهم کرد:

1. متراژ و ابعاد سوله: یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت ساخت سوله، متراژ و ابعاد آن است. معمولاً با افزایش متراژ سوله، قیمت ساخت آن نیز افزایش می‌ یابد.

2. نوع ساختمان و مصالح استفاده شده: نوع ساختمان سوله و مصالح مورد استفاده در ساخت آن نیز تأثیر زیادی در قیمت دارد. ساختمان‌ های فلزی، بتنی یا ترکیبی از این دو نوع می‌ توانند قیمت‌ های متفاوتی داشته باشند.

3. پیچیدگی طراحی و ساخت: اگر سوله دارای طرح و ساخت پیچیده‌ ای باشد که نیاز به مهندسی معکوس، محاسبات دقیق سازه‌ ای و نصب تجهیزات ویژه داشته باشد، قیمت ساخت سوله در کرمان افزایش خواهد یافت.

4. شرایط زمین و موقعیت مکانی: شرایط زمین و موقعیت مکانی ساختمان نیز بر قیمت تأثیرگذار است. اگر زمین شیب‌ دار، کمبود آب یا خاک برف‌ پوشیده باشد، هزینه‌ های ساخت و نصب ممکن است افزایش یابد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساخت سوله در کرمان

5. نیاز به تجهیزات و وسایل خاص: اگر سوله نیاز به تجهیزات و وسایل خاصی مانند بالابر ها، سیستم‌ های تهویه، سیستم‌ های برقی پیچیده و غیره داشته باشد، قیمت ساخت آن افزایش خواهد یافت.

6. شرایط بازار: شرایط بازار مانند قیمت مصالح ساختمانی، نرخ نیروی کار و هزینه‌های حمل و نقل نیز می‌ توانند قیمت ساخت سوله را تحت تأثیر قرار دهند.

7. هزینه‌ های مرتبط با مجوز ها و مقررات: هزینه‌ های مرتبط با دریافت مجوز ها و رعایت مقررات ساختمانی نیز بر قیمت ساخت سوله تأثیر می‌ گذارد. هزینه‌های مربوط به مهندسی معماری، ساختمان‌ شناسی، آتش‌ نشانی و سایر مجوزها ممکن است قابل ملاحظه باشد.

همچنین، قیمت ساخت سوله در کرمان در مقایسه با دیگر شهر های آن ممکن است متفاوت باشد.چرا که عواملی مانند هزینه زمین، هزینه نیروی کار، هزینه حمل و نقل مواد ساختمانی و سایر عوامل محلی نیز می‌ توانند در تعیین قیمت ساخت سوله در کرمان تأثیرگذار باشند.

لازم به ذکر است که این فقط چند مثال از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساخت سوله در کرمان است و عوامل دیگری نیز ممکن است در نظر گرفته شوند. برای دقت بیشتر در تعیین قیمت ساخت سوله در کرمان، توصیه می‌شود با متخصصان و کارشناسان کیا سوله مشورت کنید.

ساخت سوله خرپایی ارزان در کرمان

ساخت سوله خرپایی در کرمان

به طور کلی سوله به یک سازه فلزی اطلاق می‌شود که غالبا با سقف شیب‌دار ساخته شده و با تمرکز بر یک محیط بدون ستون میانی به عنوان یک سازه صنعتی پرکاربرد به کار می‌رود. این سازه‌ها شامل انواع مختلفی هستند و با دهانه‌های بزرگ ساخته می‌شوند و سوله خرپایی به عنوان دسته‌ای از سوله‌ها بوده که دهانه آن در اندازه‌های مختلفی قابل اجرا است و از این نظر هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

وزن کم و سرعت اجرای بالای این دسته از سوله‌ها سبب شده تا امروزه بیشتر از سایر انواع سوله مورد استفاده قرار گیرند. یکی از دلایلی که سبب شده تا ساخت سوله خرپایی در کرمان بیشتر از سوله تیرورقی مورد توجه قرار گیرند، قابلیت پیاده‌سازی انواع جرثقیل‌های سقفی و دیواری در آن‌ها می‌باشد.

انواع سوله خرپایی

همانند هر سازه خرپایی دیگر، سوله خرپایی نیز به‌صورت ساده و مرکب ساخته می‌شود. سوله خرپای ساده معمولاً دارای یک نوع خرپا است که از اتصال 3 عضو در 2 گروه به‌صورت مفصلی تشکیل می‌شود.

در حالی که خرپایی مرکب از ترکیب بیش از یک خرپا ساخته می‌شود و امکان ایجاد دهانه‌های متعدد و عریض را فراهم می‌کند. البته سوله خرپایی یک نوع دیگر هم دارد که از آن کمتر استفاده می‌شود و به آن خرپایی مبهم می‌گویند. خرپای این نوع سوله، مشخصات خرپاهای ساده و مرکب را ندارد. از نظر ظاهری، دسته‌بندی سوله خرپایی به شکل زیر است:

  • سوله خرپا با قوس‌های موازی (Parallel Chord Truss)
  • سوله خرپا تک تیرک یا شاه‌تیر ( King Post Truss)
  • سوله خرپا هاو (Howe Truss)
  • سوله خرپا چتری (Fan Truss)
  • سوله خرپا سقف نور شمالی ( North Light Roof Truss)
  • سوله خرپا پرات ( Pratt Truss)
  • سوله خرپا دستک‌دار یا عصایی (Queen Post Truss)
  • سوله خرپا قیچی (Scissor Roof Truss)
  • سوله خرپا چهارگوش (Quadrangular Truss)
  • سوله خرپا پاشنه‌بلند (Raised Heel Roof Truss)

برای سوله سازی در کرمان در کمترین زمان و بهترین قیمت با ما در تماس باشید : ۰۹۱۳۲۹۰۲۰۵۸ (مهندس ابراهیمی)

ساخت سوله ارزان در کرمان

نتیجه گیری

برای ساخت سوله سبک در کرمان، باید از شرکت های معتبر سوله سازی در کشور کمک بگیرید. شرکت کیا صنعت بابکان (کیا سوله)، سفارشات ساخت سوله در کرمان را می‌پذیرد. ساخت سوله سبک در کرمان توسط شرکت کیا سوله در اجرا و ساخت سوله، هم از لحاظ هزینه ای مناسب است و هم از لحاظ فنی، باکیفیت ترین سوله ای که مد نظر شما باشد را پیاده سازی میکند.

یکی دیگر از مزیت های ساخت سوله در کرمان با همکاری شرکت کیا سوله این است که این شرکت، دارای تجربه بسیار خوبی در زمینه ساخت انواع سوله های سبک و سنگین می باشد.تجربه و تخصص در کنار هم منجر به نتایجی عالی می شوند.

سوالت متداول

هزینه ساخت سوله در کرمان چقدر است ؟

هزینه ساخت سوله در کرمان بستگی به پارامترهایی از جمله نوع سوله، دهانه و ... دارد که شما می توانید به صورت تلفنی جزئیات را مطرح کنید و از قیمت سوله مورد نظر آگاه شوید. شماره تماس جهت مشاوره : ۰۹۱۳۲۹۰۲۰۵۸

برای ساخت سوله در کرمان چه مراحی باید انجام شود ؟

قبل از تمامی مراحل ساخت سوله در کرمان باید مراحل اداری و قانونی آن صورت گیرد که شرکت کیا سوله در این مرحله مشاوره کامل و دقیق خدمت شما کارفرما عزیز ارائه می دهد.

4.5/5 - (23 امتیاز)

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *